Spannende dag lancering van Hart van Staphorst

En dan is het zover… 4 april, de dag waar we al enkele maanden naartoe werken. De lancering van Hart van Staphorst, een online website, gecombineerd met verschillende social mediakanalen.

Iedereen is zich ervan bewust dat er steeds meer verschuiving is naar online verkoopkanalen. Daarnaast leiden we vaak een druk leven en willen we onze vrije tijd zo duurzaam mogelijk inrichten. Tijd om van de ene naar de andere winkel te gaan zit er vaak niet in. Online zichtbaar zijn is daarom erg belangrijk, wat is er nu mooier om dit samen te zijn. Hart van Staphorst, alle winkels op één website!

Samen met de ondernemersvereniging Staphorst-Rouveen is het platform tot stand gekomen en zeker door de ruim 30 enthousiaste ondernemers kon de website vandaag met unieke inhoud gelanceerd worden. Een online magazine met interviews, diverse artikelen over ondernemers. Maar ook alle seizoensgebonden onderwerpen komen onder de aandacht. Alle winkeliers kunnen hier producten aan koppelen. Is het bijna moederdag? Een nieuwsitem zal inspireren om een leuk cadeau voor moeder uit te zoeken en winkeliers kunnen hier direct producten aan koppelen. Zo kan je online inspiratie opzoeken en direct naar de juiste winkel! #watwillenwenogmeer…

Viva Reclame heeft de technische realisatie van de website, het ontwerp van het logo en de website verzorgt. Daarna zullen we het onderhoud van de website, de invulling van de magazines en het plaatsen van alle berichten op de diverse uitingen verzorgen.